Predpisy čistenia

1. Práčovňa perie koberce vo vodnom kúpeli pomocou špecializovaných zariadení a strojov Protima. Koberce, ktoré podľa pokynov výrobcu nie je možné prať, perieme iba na riziko a zodpovednosť zákazníka.

Proces prania kobercov, kobercových podláh , koberčekov a vstupných rohoží obsahuje: vyklepanie vibračnými klapkami – vysávanie – pranie vo vodnom kúpeli – hlavné pranie a oplachovanie – odstredenie v odstredivke – sušenie – česanie a balenie.

2. Nezaručujeme úplné odstránenie všetkých škvŕn. Účinnosť procesu odstraňovania škvŕn závisí od typu koberca, pôvodu škvŕn, akýchkoľvek pokusov o skoršie odstránenie a od typu materiálu a dĺžky času, kým bol koberec vystavený kontaminácii.

3. Vyhlasujeme, že nie sme schopný úplne odstrániť škvrny od kávy, čaju, boršču, Coca-Coly, riasenky, škvrny od lepidiel, farieb, moridiel a škvrny od moču a jeho vône.

4. V silne namáhaných oblastiach, ako sú hrany kobercov alebo strapce, môže proces prania spôsobiť poškodenie.

5. Koberce a koberčeky po praní môžu mierne stratiť pevnosť, vlnené koberce po prvom praní sa môžu mierne zmenšiť. V prípade lepených kobercov, na ktoré sa použilo nekvalitné lepidlo, môže pranie spôsobiť rozpadanie lepidla alebo deformáciu koberca.

6. Na kobercoch a kobercových podlahách vyrobených z polypropylénových vlákien a na chlpatých kobercoch v silne využívaných oblastiach môžu zostať oblasti tmavších odtieňov, ktoré môžu byť spôsobené poškodením rúna počas používania.

7. Koberce s lepenou kostrou, viskózou a kožou sa prijímajú podmienečne a len na zodpovednosť zákazníka, ktorý súhlasí s ich trvalým poškodením.

8. V prípade orezaných kobercov je prirodzeným javom, ktorý nie je predmetom sťažnosti, vypadávanie vlasov a rozdiely v odtieňoch vyplývajúce z rozdielov v odrazoch svetla dopadajúceho na rúno v závislosti od smeru usporiadania vlasov.

9. Pod vplyvom svetla, najmä slnečného svetla obsahujúceho UV lúče, koberce blednú a strácajú svoju pôvodnú farbu. Po dôkladnom premytí sa zvýraznia rozdiely vo farbe.

10. Servisný poplatok sa vyberá v plnej výške pri doručení predmetu objednávky. Výška poplatku je uvedená v cenníku prania.

11. Vyhradzujeme si právo odmietnuť službu alebo odstúpiť od zmluvy, ak napriek predchádzajúcim kontrolám zistíme, že koberec nie je možné prať alebo existuje riziko poškodenia.

12. Nezodpovedáme za škody spôsobené skrytými chybami v položkách poskytovanej služby a za škody spôsobené nesprávnym označením kobercov výrobcom.

13. Sťažnosti sa prijímajú iba písomne ​​a posudzujú sa do 30 dní.

14. V prípade sporu medzi zákazníkom a čistiarňou v dôsledku poškodenia alebo straty predmetu objednávky je základom pre vyplatenie kompenzácie potvrdenie o kúpe koberca atď. alebo ocenenie a uplatňujú sa ustanovenia občianskeho zákonníka.

15. Ak objednávateľ neprevezme predmet služby do 1 roka od dátumu prijatia objednávky, predmet služby bude odoslaný na recykláciu.